Semester

Living the dream! Typ. Har iaf semester och det är helt underbart.

Livet har verkligen förändrat sig sen jag sist skrev. Min systerson har fått diagnosen leukemi, och i samma veva så gjorde Peter slut. Men vafan, livet går vidare som man brukar säga. Efter att Peter gjorde slut så tog jag tag i livet och bestämde mig för att komma tillbaka ännu starkare, och det med råge. Fan va jag mår bra nu.

I lördags blev det kryssning, vilket va spontant. Bestämdes dagen innan, haha. Så jävla kul. Ikväll blir det att dricka lite öl och snacka skit med Linda. Och imorgon blir det bio!

Ja, och på måndag är det kryssning igen. Hej, jag heter Emma och är alkoholist. Typ. Haha! Jaja, man är ju bara ung en gång. Så varför inte.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0