24 dagar

Som rubriken säger: idag är det bara 24 dagar kvar tills vi åker till London. Taggad som fan! Mindre taggad på att behöva kliva upp typ kl 2 på natten och åka hemifrån vid 4.. Snacka om att jag kommer vara död. Kanske skulle strunta i att sova helt... Aja, den dagen den sorgen.

Efter jobbet idag åker jag till våran kungliga huvudstad, lite tisdagsmys så att säga. Värt! Så nu tycker jag att den här dagen ska gå liiiiite fortare. Mer än 5 timmar kvar tills jag slutar.. Eftermiddagarna brukar dock gå rätt fort, så får väl hoppas den här dagen inte är ett undantag.

Igår märkte jag också att min älskade iPhone har fått en, eller ja okej typ 100 sprickor i glaset på baksidan. Va ledsen fram tills imorse då jag insåg att man kan byta ut glaset. Jag ska dock ha aluminium beklädd baksida, fanns i rosa färg! Hur snyggt kommer inte det bli? Nu är jag nästan glad över att det sprack, hehehhehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0