I was just another promise you couldn't keep

Okej, nu skäms jag verkligen över min dåliga bloggning.. Om nån ens läser? Haha. Jaja, i helgen har jag vart långledig, så i torsdags blev det bio med Anna Maria och Malin, vi såg american pie-reunion. Grymt rolig! Måste ladda ner den sen så jag kan ha maraton :D

I fredags tog jag tåget till Sthlm och träffa Daniel som kom hem efter 2 veckor i Mexico. Han va bara sådär lagom solbränd och jag kände mig som en blek albino bredvid honom, haha. Men mysigt va det, trots att vi sov exakt hela tiden. Eller iaf han. Jag sov bara lite.

I lördags åkte jag dock hem, för jag hade lovat Emma att komma på hennes fest. Det va kul, lagom mkt folk, mkt dricka och dans. Dock va jag seg resten av helgen efter det, men det va det värt.

Okej, det blev ett långt inlägg. Nu ska jag fortsätta jobba. Snart helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0