I want to be the girl you fall for when everybody else is falling for you

Måndag och en ny arbetsvecka, skönt! Fortfarande lite öm i halsen, men nu kan jag iaf äta ordentligt vilket är grymt skönt. Åkte hem till mamma och pappa igår och tillbringade hela dagen och kvällen där. Så skönt att komma hemifrån ett tag.

I helgen kommer jag bort igen, för då åker jag hem. Åker hem till Sveriges finaste stad Örebro och ska tillbringa hela helgen med släkten <3 ni anar inte hur mkt jag längtar just nu. Så nu hoppas jag den här veckan går fort. Slipper iaf åka tåg på fredag, för syrran skulle också dit och träffa en barndomskompis. Så då får jag skjuts! Helt okej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0