What am I supposed to do when the best part of me was always you?

Godmorgon.
Gillar verkligen den här appen, mycket lättare att blogga från mobilen då. Sitter i bilen påväg till jobbet nu, är faktiskt någorlunda pigg idag. Men har ont i halsen, vilket jag haft hela veckan. Men det är ett konstigt halsont, för det gör inte ont när jag äter eller dricker, men när jag pratar gör det asont. Stabilt.

Ska va hemma hela helgen och gosa med katten jag ska va kattvakt åt i en vecka, så kanske jag är helt frisk nästa helg när jag ska till Nyköping på fredan och träffa Carro. Och på lördag kör jag och Jessica på Stockholms utgång! Kommer bli grymt!

Jag och Carro! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0