sjukstuga... en återkommande ritual i mitt liv just nu

ligger sjuk igen... är förkyld igen, ännu förkyldare än för 2 veckor sen.. kan inte andas genom näsan och så fort jag snyter mig börjar jag blöda näsblod. hostar konstant och kan inte äta pga av hostattacker och för att jag inte känner nån smak.. skit kul, verkligen.. och juste, så har jag ögoninflammation på det.. har köpt medicin för nästan 400 spänn, så blir jag inte frisk snart så tror jag att jag dör.

i lördags va det avskedsfest för Calle, en jättebra kväll. Hur kul som helst, trots nyktert tillstånd. och med tanke på hur jag och Jessica mådde så åkte vi hem tidigt och sov.. Orkar inte skriva mer nu, ska försöka sova ett par timmar..
godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0