helgen som gått

snabb sammanfattning av helgen som var:
fredag:
slutade vid 17.15 tiden för att pappa skulle på kundbesök. åkte därefter till Mariefred och umgicks med brudarna. Grillade, spelade kort, moffade popcorn och hade allmänt trevligt som vanligt. kom hem alldeles för sent, långt efter midnatt. så kan det gå när man har roligt.
lördag:
jobbade. kan ju erkänna att det va sjukt jobbigt att gå upp. men blev rätt pigg på jobbet. fanns hela tiden nånting att göra, mycket folk hela tiden. så dom där 4 timmarna gick sjukt fort vilket alltid är skönt. kom hem och somnade i 2 timmar. duschade och gjorde mig iordning för att åka till syrran på middag. bestämde mig sen för att dra till Jessica för att bara umgås. det hela slutade med att vi drog till ica maxi och köpte 6 stycken 2,50or som vi svepte. kan ju absolut inte gå nyktra till krogen, jävligt synd att vi bara blev kissnödiga.. det va dom 40 kronorna... jaja, krogen va rätt kul ändå fast man va nykter. träffade as mkt folk man inte träffat på länge. alltid kul :)
söndag:
strosade runt på stan ett tag innan jag tog tåget hem. gick promenad med Amanda hem till mor och far som bjöd på middag. mammas mat <3 snacka om att jag saknar den nu när jag bor i egen lägenhet. hände inte så mkt mer sen, kom hem och kollade på film bara..
random bild.. nu ska jag se film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0