Dag 8- Ett ögonblick

Finns väldigt många ögonblick att välja mellan. Men jag har iaf bestämt mig för att skriva om min student, den lyckligaste dagen i mitt liv.
Idag är det också exakt 2 år sen. Den 5 juni 2009 sprang jag ut för skolan för sista gången. Det va en dag full med glädje,skratt,tårar och skrik. Flaket va ju det roligaste, det va liksom då man fattade att det va över på riktigt. Vet inte vad mer man kan säga om studenten, man måste uppleva det själv. Jag skulle iaf göra vad som helst för att få göra om det igen, göra om sista veckorna i skolan med alla uppgifter som skulle in, flaggan som skulle göras, inbjudningar skickas och stressen. Jag saknar det livet, att vara student.
Kärlek och lycka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0