6 juni

Idag fyller jag hela 21 år. Galet. Det va väl igår jag fyllde 20? Helgen har iaf varit bäst! Fest i fredags och fest i lördags. Grymt jävla roligt. Har faktiskt inga bilder från helgen, så ni får vänta tills Carro laddar upp på facebook eller nåt ;)
Mamma,pappa och syrran Lisa va här för en stund sen och fikade. Fick en platta cider och pengar av farmor. Mamma hade beställt nåt till mig också, men det hade inte kommit hem. Så det får jag väl senare i veckan :)
I eftermiddag kommer Amanda och Henke hit, så då lär jag få nån present.
Sen vet jag inte vad som händer. Lär väl ligga här i min ensamhet eller nåt.
Har iaf fått jätte många grattis hälsningar idag, tack! Annars är det väl inte så speciellt att fylla 21....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0