uttråkad

uttråkad tjej....? jaaa
1. Har du ett par rosa string? Skulle aldrig falla mig in o köpa ett par, så nej
2. Vem var den senaste du pussade? - Ehm... Örjan I think
3. Vad har du för bhstorlek ? - D eller E..........
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - orka räkna...
6. Gillar du nån nu? - Nej
7. Vad gjorde du inatt? - sov
8. Och i förrgår natt? - Eh...sov?
9. Vad gör du innan du ska sova? - borstar tänderna
10. Kan du prata med din mamma om allt? - Typ allt
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - antagligen
12. Har du varit gravid? - Nope
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Ska skaffa pojkvän så återkommer jag till den frågan
14. Choklad eller glass? - Glass, lätt - alla dagar i veckan!
15. Push-up bh eller Normal? - push-up
16. String eller hipsters? - Hipsters, dum fråga
17. Stövlar eller sneakers? - sneakers på sommaren, stövlar på vintern
18. Kjol/klänning eller jeans? - kjol/klänning på sommaren. jeans på vintern


Tiofakta

1. Hemstad/ort: Örebro <3
2. Hårfärg: blond
3. Längd: 161 kort
4. Frisyr - axellångt
5. Ögonfärg: blå
6. Skostorlek: 36,37
7. Humör: trött
9. Civilstatus: Singel
10. Vänster eller högerhänt: höger

Tiosakeromdittliv

1. Har du nånsin varit kär? - Yes sir!
2. Tror du på kärlek? - den dagen den visar sig så tror jag på den
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Nej, mitt ex som borde ångra saker :)
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - då hade jag ju inte suttut här, men ah jag har blivit sårad
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Inte bokstavligt iaf
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nej, Fredrik kommer alltid bara va bästa vän 
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - jupp
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - I guess
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Inte så speciellt hemlig om jag vet om det 
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, eller jag vet inte


T i o s a k e r ;
Det där eller det här

1. Kärlek eller pengar? - kärlek
2. Vin eller öl? - vin
3. Dag eller natt? Natt^w^
4. One night stand eller förhållande? förhållande
5. Tv eller internet? - Internääät
6. Pepsi eller cola? - cola såklart
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? beror på vilket humör jag är på
8. Färgfoto eller svartvita? - färg
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face2face
10. Dayviews eller myspace? - Facebook


Tio "Hardunånsin"

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? nepp,
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - mhmmmm
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - jo
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej, fy
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - japp
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - oja
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - jajamensan
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nepp, fett tråkigt ju!
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Det har väl alla?
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - japp


TioKänslor

1. Saknar du någon just nu? - Mhm
2. Är du glad? - nja
3. Är du fundersam? - Ohja
4. Är du uttråkad? - Sort off, hade jag gjort något kul hade jag nog inte suttit här liksom 
5. Är du tysk? - Nee, 
7. Är du italienare? - Nope, 
8. Är du fransk? - Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - jupp, 
10. Gillar du någon just nu? - nepp

Om dig:

1. Hur mycket är klockan just nu? Har inget med mig att göra?
2. Namn? Emma
3. Vart bor du? hemma
4. Hur många barn vill du ha? I dunno, den dagen den sorgen?
5. Vill du gifta dig? jodå
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? skär
7. Har du ätit sushi? nejtack
8. Favoritglass? vanilj
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? nada
10. Humör? skiftar från dag till dag

FyraGrejjor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Ne
2. Har du en hund? nej
3. Sover du helst själv eller med någon? med någon
4. Tror du på spöken? nej

Skulle:

1. Skulle du vilja vara längre? ja
3. Skulle du vilja ha sex nu? no comments
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? på lördag, ja


Kan:

1. Kan du röra på öronen? har inte testat
2. Kan du slicka dig på näsan? Varför skulle jag vilja slicka mig på näsan?
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Yeeh?
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? hahahhaha nej, jag pratar konstant
5. Kan du va på en fest utan att dricka? japp, men blir dock uttråkad efter ett tag
6. Kan dina vänner lita på dig? Yess
7. Kan du tänka att pierca dig i naveln? hade navelpiercing förut,, är allergisk så nej
8. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ja om jag måste


Har:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Heh, jaa
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Many times
3. Har du syskon? Yes
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Hur ska jag veta?
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Dom är ganska lame, ja....
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nope
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? japp
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex? Haha jaaaaaaa
14. Har du ljugit på någon fråga än då? Kanske 

Vem

3. Vem vill du bli full med? - JESSICA :D
4. Vem är den bästa artisten/gruppen? - Anders Fernette
5. Vem pratade du senast i telefon med? - Öh...antagligen nån som ringde till jobbet
6. Vem är snällast i världen? - Ska träffa alla i världen, sen återkommer jag till frågan!
8. Vem sov du senast med? - Tim
10. Vem vet allt om dig? - ingen tror ja
11. Vem hatar du mest? - hatar inte, tycker mindre om
12. Vem kramade du senast? - Martin <3
13. Vem kan berätta allt för dig? Dom som vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0