it´s friday, i´m in love

Är hemma i hålan igen efter att ha bott hos Jessica i 3 veckor, dock är jag bara hemma i några dagar. Åker tillbaka på onsdag igen antagligen. Men nu när jag är hemma ska jag va med mina kompisar här hemma och åka hem till mamma och pappa på middag :) På söndag ska jag till Skärholmen med systeryster och shoppa! Och imorgon kommer hon hit och ska hjälpa mig att rensa min garderob. Dom tyckte inte att jag behövde ha en full byrå och två fulla garderober med kläder...... Jag använder långt ifrån allt så kanske dags att rensa lite.

Nu sitter jag, eller ligger jag i soffan och väntar på finbesök från Nyköping. Robin kommer hit idag, han skulle nämligen till Strängnäs och festa med en kompis. Då kommer han hit innan och hälsar på lilla mig :) Sen gör vi sällskap till Strängnäs, för jag tänkte va med en stund ikväll iaf. Innan jag tar bussen hem.
Jag och min underbara kusin Carolina på min morbrors 60 års fest för ca 2 år sen
jag och kusin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0