take care of all your memories, for you cannot relive them

har försökt blogga i en timme nu, men har inte lyckats skriva nåt.. bra där.. aja. kvällen igår va grym, maskerad / avskedsfest för Isse och Frallan. träffade grymt härliga människor och hade askul, trots förkylning. lägger upp några bilder här men inte alla, för det orkar jag inte.
någon, Joppa och så jag.
Joppa
Joppa och Jessica
folksamling
jag, Joppa och Jessica.

nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, ni får nöja er med dom här. som sagt, riktigt bra kväll. nu ska jag försöka lyfta på rumpan och ta mig till ica och handla och hyra film kanske? aja, har försökt med det typ 2 timmar men inte lyckats. och känner jag mig själv rätt kommer det nog dröja nån timme till..... aja, hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0