I WOULD GIVE UP EVERYTHING FOR ONE MOMENT WITH YOU, FOR ONE MOMENT IS BETTER THAN A LIFE TIME OF NEVER KNOWING YOU

godkväll. har inte orkat skriva förns nu, har jobbat hela dan och direkt när jag kom hem har jag kollat på film. sen har jag pratat med Sebbe i telefon, nu ska jag snart förflytta mitt feta arlse till sängen istället. är galet trött, plus att jag ska upp kl 5 imorgon bitti. men tänkte först dela med mig från en bild från i fredags, som jag snodde av Tania.
påväg till krogen tror jag, om jag inte minns fel. saknar mina skor, jag hade där. dom gick sönder i lördags när jag ramlade :( buhu sadface.. påminn mig om dom måste lagas innan sommaren är här!
nej, nu ska jag dejta kudden. hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0