on work

Tycker inte om när min kollega kommer fram med kameran för att ta kort på mig, för att lägga upp på hemsidan. Ja, men tack så hemskt mycket. Usch så hemskt, jag blev skit full. Tur att alla andra också hamnar på bild där.

Sitter på jobbet nu, rätt lugnt. Slutar om en timme. Va finns det mer att säga? Var hos finaste Johanna i lördags, super kul att träffa henne igen. Va ett bra tag sen sist. Får se till att träffas fler gånger. Va riktigt kul att prata gamla minnen, fy vad vi skratta. Haha.

Jag och Denniz pratade nyss om att åka till Örebro nån helg och typ gå på gustavsvik. Skulle vara kul. Dra ihop ett helt gäng och så:)

Nu fick jag en order på mitt skrivbord, dags att beställa lite saker till kunder.

Skriver mer sen kanske

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0