Jag ska flytta!

Ja, som rubriken säger så ska jag flytta! Har fått en lägenhet i åker, en tvåa på 62 kvadrat. Känns riktigt bra måste jag säga! Så den 1 april får jag lägenheten :) Igår beställde jag en dator, så den kommer nästa vecka typ. Det enda jag behöver till lägenheten nu är en soffa! Får ganska mkt saker här hemifrån, som ett köksbord och stolar, sen har jag ju en säng, hylla har jag och ska få tyå 3 till. Vardagsrumsbord ska jag få köpa av Amanda och Henke, som också ska flytta nu. Helgen efter mig :)

På fredag ska jag till Nyköping och fira Robin som fyller år. Ska bli riktigt kul. Åker med tåget direkt efter jobbet, och förhoppningsvis kör Björn mig till tåget :) På lördag ska jag kanske hem till Simon:) Vi tänkte bara va hemma, mysa och kolla på os.

Aja, idag va jag hemma från jobbet, hade så jävla ont i halsen när jag vaknade imorse. Men det är mkt bättre nu, så imorgon ska jag gå till jobbet. Missade hembakta semlor idag :O Jävla skit. Jag skulle fan ha trotsat halsen...

Men men, orkar inte skriva. Ska moffa i mig köpa semlor. Det får duga. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0