ingen rubrik

jag saknar dig, finns så mkt jag vill säga till dig. det är nåt som fattas i mitt liv, och det är du. jag behöver dig ju, varför blev det såhär? jag är ledsen för allt det jag har gjort. önskar inget hellre än att du ska komma tillbaka, så jag kan skratta och va glad igen. så jag kan ringa dig så fort jag behöver råd och tröst.

du fick mig alltid att skratta, du fanns alltid där. du höll om mig när jag behövde, du kramade om mig, du torkade mina tårar. glömmer aldrig i ettan, jag hade bråkat med nån i klassen och ville bara bort. då ringde jag dig, fast du hade lektion och du kom springandes och kramade om mig hårt

jag saknar det, saknar att kunna ringa dig, se dig komma springandes för att ge mig en tröstande kram

men jag antar att livet går vidare, även om det är svårt att tro nu

eh, fuck it. nu ska äta chips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0