9/2

Sitter på jobbet, 1½ timme kvar tills jag får gå hem. Det har varit en lång dag idag så jag hade gärna gått hem nu. Men tyvärr, får sitta kvar här.

Jag hade iaf en bra helg, mysig också. Skulle egentligen ha vart hemma och sett på melodifestivalen, men sen ringer Fredrik och tyckte vi kunde dra ut istället. Så det gjorde vi. Det va kul faktiskt. Vi gick vid halv 2 redan, men jag kom inte hem förns typ 1 timme senare för jag fastnade på vägen ;p hihi. Det va mysigt faktiskt.

Kollade på lägenhet i söndags, det va en ren besvikelse. Så jag sa att jag inte va intresserad. Annars har det inte hänt så mkt, bara att jag ska sluta äta godis och annat onyttigt och börja träna istället. Mamma tyckte mina lår va feta, så jag måste gå ner i vikt. Jaja, säg vad ni vill, men jag måste.

Och självklart så fanns det massa bullar och sånt idag i fikarummet, fick nästan abstinens, så det slutade med att jag tog en bulle iaf. Men sem åt jag 4 frukter också, så det va ju bra.

Men men, i helgen ska jag iaf va hemma, måste vila lite. Va länge sen jag bara va hemma en helg. Så det blir lugnt i helgen. För nästa helg ska jag åka till Nyköping, för bästa Robin fyller år, så vi ska fira honom! Ska bli grymt kul.

Ne, om man ska fortsätta göra lite nytta kanske?

So long suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0