???

En sak som jag verkligen inte förstår är hur jag kan vilja ha en kille, en kille som har sårat mig väldigt mkt. Varför är det så? Och det värsta är ju att jag känner på mig att han är värsta drömkillen, han har allt jag vill att en kille ska ha. Vi hade mkt gemensamt, han va rolig, han va charmig, han va handbollsspelare. Precis det jag vill att en kille ska va. Men jag kommer aldrig få honom, och jag borde inte vilja ha honom, men det vill jag. Varför vill man alltid ha en kille man aldrig kan få? Varför kan jag inte bara släppa taget om han, eftersom han sårade mig? Varför ska jag alltid ha så svårt för det? Jag har så många frågor, som tyvärr kommer bli obesvarade...

Nu ska jag lägga mig i sängen med min mp3 och min bok och hoppas på att humöret är bättre imorgon


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vem äre du vill ha?

2009-09-21 @ 09:15:02
URL: http://jeanettenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0