19/9

Ledig idag som sagt! Så skönt! Blir till och med nyktert! Ska på bio med Denniz, vi tänkte se nya Beck filmen. Den verkar grymt bra. Nu har jag precis varit hos grannen och duschat. Vi har ju inge badrum som sagt, eftersom vi renoverar. Lever mitt i filmen "drömkåken" fast vi har iaf ett dass som står upp ;p haha!

Jag ska snart börja sminka mig lite och så, men först tänkte jag bara berätta att jag ska få massa arbetskläder med mitt namn och så. Till och med ett par byxor, börjar bli jobbigt att ha sina jeans på jobbet. Och vi har ju ingen tvättmaskin så vi kan ju inte tvätta så mkt. Så inte så kul när alla jeans är smutsiga, och man inte har några andra.. Aja..

Måste börja städa lite också kom jag på, måste försöka hålla ordning på mitt rum fast resten av huset ser ut som ett bomb nedslag. Och pappa kommer snart hem också, så kan va bra om rummet ser lite roligare ut då..

Kommentarer
Postat av: Erika

Let me know ifall Beck filmen var bra :)

2009-09-19 @ 21:47:31
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0