12/9

Idag kommer grannen hit för att fira Lisa som har fyllt år! Även jag kommer få present, eftersom dom aldrig firade mig när jag fyllde! :) Amanda och Henke kommer också! Sen drar jag upp till Eskilstuna för att festa med Jessica! Ska bli galet kul, vi har redan planerat massor:)

Annars då? Jag jobbar och sliter, det är kul! Trodde aldrig jag skulle säga nåt sånt, men det är kul. Mina arbetskamrater är snälla, så det är tur! Har iaf alltid jätte kul på jobbet:) Känns skönt att gå upp på morgonen, och inte sitta hemma och tänka på allt skit som händer. Visserligen är man ju galet trött när kl ringer kl 5, men bättre det än att ligga i sängen tills kl är 12. Nästa vecka har jag iaf sovmorgon, hela 2 timmar längre! Visserligen är det skönare att jobba tidigt, hatar att stänga.. Det blir så segt när hälften av alla får gå hem 2 timmar tidigare än mig. Och det händer typ ingenting då. Man sitter bara vid datorn och läser aftonbladet typ. Vilket jag gör hela dagarna när det är lugnt..

Aja, nu måste jag nog duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0