20/10

Okej, jag vet. Jag har inte skrivit på skit länge. Har inte haft orken bara. Men vad har jag gjort den senaste tiden då? Jag har festat med mina underbara vänner, jag har kollat på handboll, shoppat. Vart på bio. Ja, typ det har jag gjort. Och jobbat såklart, det går jätte bra nu! och snart får jag min andra lön! Woho;D Har jobbat en lördag, var inte alls så mkt folk som jag trodde det skulle vara. Det va lugnt faktiskt, men nu på lördag blir det dock inte lugnt... Då har vi öppet hus. Så det kommer va fullt upp. Jobbar 8 timmar, alltså full dag på lördag. Och då får jag inte 1 timmes linch som vanligt, då får vi bara gå ifrån en stund och trycka i oss nåt.. Snacka om att jag kommer va typ helt slut. Kommer inte få sitta nånting.

Men men, på lördag kväll så ska vi ut på krogen! Vi ska ha lite förfest hemma hos Denniz mormor och morfor som inte är hemma. Ska bli kul:) Får hoppas jag orkar va vaken, så jag kan hänga med ut på krogen. Får ta en powernap eller nåt innan :P

Aja, nu orkar jag inte skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0