7/5

Asså,jag orkar inte blogga längre.. Så förlåt för den dåliga upptaderingen. Imorgon ska jag på krogen med Johanna,kommer bli as kul:D Vet inte va jag ska ha på mig än bara.. Jag vill ha nåt som passar min lilla röda väska så jag kan ha min kamera med mig:) Tyvärr har jag använt alla mina svarta partylinnen på krogen nu,så jag kan ju inte ha det igen:O Hahah,jag vet att jag är skit konstig,men sån är jag.. Aja,det ordnar sig nog. Ska faktiskt kolla igenom garderoben nu snart...

Idag va sista dan på praktiken:( Jag vill inte tillbaka till skolan.. JAG VILL INTE!!!!!!!!!!!! Döda mig? Jag orkar inte med skolan..

Imorgon blir det att stiga upp vid kl 5.. Jag och pappa ska åka och hämta alla farmors saker.. Sen flytta hit dom.. Så det blir att sova tidigt ikväll...

Nej,nu ska jag leta efter kläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0