18/5

Nu ska jag bli bättre på att upptadera. Jag lovar! Nu är det inte alls många dar kvar till studenten,men samtidigt som det ska bli riktigt skönt så ska det bli otroligt tråkigt. Jag kommer verkligen sakna klassen,visst att vi ibland har varit oense och osams. Men jag kommer verkligen sakna dom. Jag kommer ju självklart sakna andra kompisar man har fått under den här tiden. Och jag har faktiskt även ångest över att ta studenten,liksom va händer sen ? Ska jag plugga,ska jag jobba ? Vart ska jag jobba,får jag nåt ? Ja frågorna är många,och jag får panik över att jag inte alls vet nånting. Så vissa stunder så vill jag att jag bara ska sluta 2an,och att jag får sista sommarlovet nu,och börjar 3an i höst. Den här tiden har gått jävligt fort och det är sjukt att det är min tur att ta studenten nu.

Aja,nog om det. Imorgon ska hela BF programmet till Stockholm,vi ska gå på musseum och teater,ska bli rätt kul måste jag säga. Och jag hoppas att det blir fint väder imorgon,solsken och varmt. Så kan man ta en glass på lunchen och bara ha mysigt. Men eftersom det har regnat idag så kommer det säkert regna imorgon också. Men vi får väl hoppas på det bästa.

I lördags va jag i Stockholm med Erika,vi va hemma hos hennes klasskompis Mona och kollade på eurovison. Hade riktigt trevligt ! Och på lördag blir det Stockholm igen,Erikas klass ska ha studentskiva,och den ska jag gå på. Ska bli hur jävla kul som helst. Jag är skit taggad. Vet bara inte hur jag ska se ut i håret,hur jag ska sminka mig,vilka skor jag ska ha. Det enda som är bestämt är va jag ska ha på mig. En röd klänning jag har fått låna av Jessica,super snygg är den! Får hoppas att den passar bara. Ska testa den lite senare. Ne,men fan va kul det ska bli asså. Längtar super mycket. Jag ska dansa som fan !

Aja,nu ska jag nog hoppa in i duschen eller typ testa klänningen. Ha det bäst !

Kommentarer
Postat av: Erika

Kommer bli så jävla kul! :D Och smink, hår och så vidare löser sig alltid!

2009-05-18 @ 21:23:20
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0