1/5

Valborg igår va riktigt tråkig. Jag va nere vid brasan med pappa,Kenneth och Fossan och sålde lotter,korv,dricka och godis. Det va hur jävla stressat som helst,och jag stod och böjde mig ner för att fylla på med mer dricka och sånt precis hela tiden. Så jag har skapligt ont i ryggen nu. När jag har gjort mig iordning för natten får jag ett väldigt oväntat samtal,som gjorde mig både glad och ledsen.. Jag hade liksom inte väntat mig att dom skulle höra av sig.. Aja..

Idag började jag med att sova länge. Jag satte på mig bikinin och satte mig ute i solen där jag har suttit hela dan. Så nu har jag bränt mig:P Jag ville ju va brun tills Tim fyller nästa helg,men jag blev inte brun,jag blev röd istället. Riktigt snyggt om jag får säga det själv.. Eller inte..

Nu har jag precis duschat,fixat med ansisktsmask och såna saker.. Känns bra faktikst:P Ikväll blir det väl att sitta här och kolla på tv.. Så jävla kul liv jag har.....

Aja,nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken.. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0