5/3

Praktiken idag va riktigt lugn,måste jag säga. Fast vi hade 17 st 8 åringar första lektionen,men idag va dom riktigt lugna. Kors i taket! Sen hade vi rast i 1½ timme så vi gick och tog en fika,myspys:) Sen en timme innan lektionen började så drog vi ner och fortsatte med våra saker. Jag med mitt broderi som är klart nu:P Så nu ska jag komma på vad jag ska göra av det:P Antingen en tavla eller en kudde.

Imorgon blir det bio i Eskilstuna med Tim,Jessica,Nillan,Henke och Gson,vi ska se "Män som hatar kvinnor" Det ska bli jätte kul:) Jag ska möta Nillan i Strängnäs kl 15.00 så jag får gå 5 minuter tidigare från praktiken så jag hinner med bussen. Vad som händer på lördag vet jag inte riktigt. Det får vi se.

Får se om jag skriver imorgon,har ju en håltimme på 2½ timme så jag kanske skriver nåt då. Och ikväll börjar "medium" Wie!

/ E- I´m gonna fight for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0