24/3

Praktiken idag va lugn som vanligt. Har börjat rita av ett mönster till en klänning så nu ska jag bara köpa tyg. Ska göra det så fort jag kan,så jag blir klar med klännuíngen fort:P Vet redan vilken färg på tyget jag vill ha:P och hinner jag klart med det,så ska jag ha klänningen på Nillans födelsedags fest vecka 15:P Får se hur det går:P

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Mer än att jag mår så jävla bra just nu:) Jag svävar på rosa moln känns det som:) Så himla härligt!

Ikväll skulle det egentligen ha varit handboll mellan Åker och Strängnäs,men den blev inställd. Tråkigt.. Jag hade ju förberett mig på att åka och kolla liksom:P

Nu håller jag på och dampar på media player.. Jag vill ha så att det visas i son där miniplayer.. Men det funkar inte,fast att jag vet att jag gör rätt.. Dumma jävla skit apa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0