17/3

Hemma idag igen.. Jag hatar verkligen att vara hemma när alla andra är i skolan. Ingen är ju social på msn då. Alltså måste jag ha tråkigt tills alla kommer hem. Och det är ju fan evigheter dit. Jag sitter och kollar lite i en ellos katalog,vill verkligen beställa lite nya kläder till sommaren! Än så länge har jag inte hittat något,men jag har också bara kommit 6 sidor in i katalogen:P

Men fan. Jag måste verkligen vara bra tills på lördag! Jag ska ju festa då ju. Jag måste verkligen! Får väl hoppas någon mer vill hänga på. Ingen verkade vara så intresserad igår när Tim hade pratat med dom:P Men det är ju bara tisdag än så länge:P Alla hinner ändra sig!

Aja,nu hittade mamma glass i frysen så det sitter jag och käkar för att lindra smärtan i halsen.

/E- can you keep a secret,I´m in love with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0