10/3

Idag ville jag inte alls gå upp,hade ingen motivation alls till att göra något,ville bara ligga kvar i sängen. Mådde skit dåligt igår kväll,allt och alla var bara emot mig och jag ville bara gråta. Jag bad iaf Jens ringa,och självklart gjorde han det. Min ängel<3. Vi pratade om allt mellan himmel och jord i ca 30 min tills jag kände att mina tårar hade torkats bort och jag kunde somna. Vi bestämde också att han ska komma hit när jag tar studenten! Jag blev så himla glad när han sa att han skulle försöka komma då:) Tänk att det är nästan 5 år sen vi träffades. Det är helt sjukt att tiden går så fort.

Hade världens jobbigaste dröm inatt också,ville verkligen att den skulle vara sann,men när jag sen vaknade av klockan och insåg att det just bara va en dröm ville jag bara gråta egentligen. Usch,jag ville verkligen somna om och fortsätta drömma.

Sitter iaf på praktiken nu,har rast. Har min sista lektion om 10 minuter ungefär,sen slutar jag för dagen. Då ska jag hem och fixa till datan igen. Fick nåt jävla virus igår så va tvungen att avinstrallera msn. Så ska hem och försöka ladda ner det igen,om inte kära lilla Lisa har gjort det redan eftersom hon ligger hemma och är sjuk,den lilla stackaren. Aja,tillbaks till arbetet.

/ E- I´m a mess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0