16/6

Tänkte upptadera lite när jag ändå inte har nåt bättre för mig.. Studenten va den bästa dan i hela mitt liv. Så mkt glädje, så mkt sorg och så många andra känslor som knappt går att beskriva med ord. Fick jätte fina presenter av släkt och vänner:)

Dan efter fyllde jag som sagt 19 år! Åkte upp till Eskilstuna och hem till Dennis och grattade han:) Dit kom även i stort sett alla hans klasskompisar. Det vill säga Linkan, Tim, Örjan, Johan och Andersson. Visserligen många mer, men palla räkna upp alla.. Vi umgicks, drack massa cider.. Eller jag drack bara cider iaf. Va helt klart den bästa födelsedagen. Kvällen avslutades med ett kort krogen besök.. Va inte alls jätte kul, för alla andra va på studentfesten där inte Jag eller Jessica kom in för vi hade ingen biljett.. Men men, gick iaf och mötte upp Dennis på natten och vi gick och åt en varsin stor kebabtallrik.. Det va så jävla gott.

Aja, idag va jag hos tandläkarn.. Jag har ont i munnen nu. Träffade även Jessica på stan, vi fikade, shoppade på hemtex och diskuterade om camping! =) Nu har jag inge mer att säga..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0