27/7

Bk i lördags va väl inte så kul som jag hade väntat mig. Så jag tänker inte prata om det. Nu släpper vi taget om det och går vidare. Mådde as dåligt igår, orkade inte röra på mig, orkade inte prata orkade inte äta. Men Jessica kom och hämtade mig så var med henne en stund. Sen släppte hon av mig vid stationen där Fredrik var så satt och pratade med han. Kändes skönt att få prata av sig. Vilket jag även gjorde med Thomas på msn, mitt humör blev verkligen bättre av det. Vad skulle man göra utan vänner fan?

Aja, annars då? Hm, jag är verkligen trött på det här stället nu så skulle gärna bara vilja sätta mig i en bil och bara köra bort härifrån. Långt bort. Dock har jag ingen bil eller körkort.. Men jag och Jessica ska antagligen åka till Nyköping i början av augusti och vara med pojkarna. Skulle va riktigt trevligt!

Aja, har inget mer att säga för mitt humör är inte riktigt på topp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0