16/7

Oj oj oj, 2 dar i rad jag upptaderar.. Kors i taket. Idag har jag klyvt ved hela dan, så nu är hela högen borta. Nästan iaf, har väl en halvtimmes jobb kvar typ. Inte så jobbigt. Aja, nu på kvällen var vi över till grannen som fyller år. Blev jordgubbar och grädde, och lite vin. Det va blä, jag håller mig till fjoll dricka som Marcus kallar det. Typ drinkar och cider ;P Hahah.

Aja, som sagt imorgon ska jag klyva klart den sista veden sen bara ta det lugnt.. Åker som sagt till Örebro imorgon. På lördag ska vi ut på stan och käka, ska bli mysigt:) Nu har vi suttit och diskuterat vart alla ska sova. Jag vill sova på altan;P Dom har inglasad. Det värsta är att pappa också vill sova där.. Vi får slåss om det :) Pappa får man sova på soffan, altan är min! ;P

Ne, nu vet jag inte riktigt va jag ska skriva:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0