12/7

Blev krogen igår. Förfesta hemma hos Fredrik fram tills typ 22.30 då vi drog oss ner till bussen för att ta oss in till Strängnäs där Bk väntade. Väl på bk så träffar jag massa gamla kompisar, och nya ansikten:) Så sjukt skoj jag hade! Bk slår lätt Lotus alltså.. Nu blir det bara krogen i Strängnäs i framtiden=) Asså, jag skulle kunna skriva hur mkt som helst om hur jävla kul jag hade. Men jag tror knappast någon orka läsa det.

I helgen åker jag nog till Örebro med mamma och pappa. Skulle va kul att få komma bort ett tag:) Och det här med campingen ställer vi in helt och hållet. Jag och Jessica planerade att vi skulle åka på festival i slutet av augusti, men sen ångra vi oss och bestämde oss att istället dra till gröna lund nån dag=)

Aja, får se hur det blir med den saken! Nu orkar jag inte skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0