10/7

Blir antagligen krogen imorgon med massa folk, måste dock hitta någonstans att sova. Vilket är rätt svårt.. Men det skulle va as kul att dra ut, så jag ska nog hitta nånstans att sova =) annars får jag väl sitta hemma och tråka.. Och det vill jag absolut inte! Jag vill göra stan osäker ;D

Aja, imorgon på dan ska jag kanske gå fram och hälsa på sysslingen Daniel, har inte träffat han på typ evigheter så.. Kanske kan muta så kan han hämta mig i Eskilstuna! =) Om jag inte hittar nånstans att sova vill säga:P Om det inte blir fest imorgon så kanske det blir på söndag.. Jag ska tvinga Marcus:) och han har ju lovat mig att vi ska festa så:)

Aja, jag har ingenting att säga.. Jag skriver väl typ nån annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0