25/1

Gahh,usch va irriterad jag är över Sverige,och speciellt Kim Andersson,om han inte bara hade lagt ner bollen på golvet så skulle vi ha vunnit den här matchen.

Idag va jag och kollade på kläder med mamma,jag fick ett jätte fint linne:) Så nu har jag kläder tills både den 20 och 21 februari:D Så nu slipper jag få panikångest kvällen innan som förra gången vi va ute. Jippie för mig:D Hahah.

Imorgon börjar jag kl 10,ska bli skönt att få ha sovmorgon. Sen ska jag se till att jag får läsa psykologi b på distans så jag slutar tidigt också,och vara ledig på tisdagar.

Och Sverige är världsmästare i bandy:D Grattis killar!

/ E- om jag inte fanns

Kommentarer
Postat av: Amanda

Får du ens läsa på distans??

2009-01-26 @ 20:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0