21/1

Jag vill sova! Fy fasen va trött jag är idag,jag orkar fan ingenting. Visserligen va dan jävligt lugn,hade ingen lärare på första lektionen så det betydde att jag satt vid datan hela lektionen,arbetade faktiskt med projekt arbetet,letade fakta och så. Sen satt jag bara mest på internet.

Åt ingen lunch,för det va äcklig mat. La mig i soffan och vilade innan lektionen skulle börja. Hade lektion fram till 2,fick sluta 2 timmar tidigare! Sånt uppskattas! Mer sånt! Hängde sen med A-M och Elin och käkade på Mälaren,nu känner jag mig riktigt smäll fet. Fast jag vet själv att jag inte är det! Haha.

Imorgon är det vår längsta och jobbigaste dag. Fast första lektionen är vi lärar fria,alltså så kan man slappa och jobba med vad man vill. Jag ska skriva rent alla religions uppgifter som jag fortfarande inte har gjort(!!!!) Fy på mig..'

Nu blir det handboll

/ E- varför kan inte allt bara vara lätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0