2/1

Ska snart åka att möta Linda i Strängnäs,sen far vi upp till Eskilstuna,handla lite mat,lite smink till mig och julklapp till Fredrik i klassen:) Vi sa innan jul att vi skulle byta julklappar när han kommer hem från Brasilien,och nu kom jag på att han kommer hem idag:D Fan va glad jag blev!

Som sagt,jag tror ni märkte mitt utbrott igår:P Men allt ordnar sig,skulle få låna ett jätte fint linne av Jessica! och jag skiter fullständigt i om det jag ska ha ikväll inte passar på krogen! Jag trivs i det! Så.. Bra,nu vet ni det! Fyfan va taggad jag är,shit asså:P Jag ska ha så jävla kul! Och jag ska supa järnet,så jag glömmer tid och rum:P Hahahaha,nja.. Inte så mkt kanske. Men kul ska jag ha!

Vi hörs på söndag!

/ E- taggad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0