17/1

Blev erbjuden att komma till Eskilstuna att festa med Jessica och Linda hos Örjan. Jag fick till och med åka för mamma och pappa. Men ingen kunde köra mig till tåget. Pär är i Arboga och Marcus va inte heller hemma. Jag blev lite sur,för jag ville verkligen. Men det kommer ju fler gånger. I helgen kommer vi antagligen dra ut,om alla kan,jag hoppas det.

Idag va det handboll,första förlusten för tjejerna,men dom kan ju behöva lite stryk ibland:P Inge kul att va överlägsen hela tiden:P Imorgon blir det ännu mer handboll. Mellan Åker och Strängnäs,det kan bli riktigt spännande faktiskt. Och så kommer Gunnel och Wilma också:) Vet inte om Bengt skulle med? Det visar sig väl.

Jag kommer säkert få en massa fyllesamtal inatt:P Det kan va skoj:P Haha.

/E- jag tror jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0