15/1

Idag är jag riktigt jävla trött,somnade till och med på sista lektonen. Lyckat,Emma,lyckat.. Men blev faktiskt lite piggare av det:P Så resterande tiden av lektionen kunde jag lyssna på alla redovisningar utan att gäspa! Det är stort,för att vara jag!

Nu har jag äntligen gjort klart min egna valda livsåskådning på religionen så imorgon blir det redovisning. Imorgon ska jag också skriva rent alla andra arbeten i religion. På lördag blir det nog kanske krogen,jag är verkligen sjukt jävla sugen på att festa just nu! Och med tanke på att jag har pluggat jätte bra den här veckan så borde jag få det! Visserligen så skiter jag i vad mamma och pappa säger. Och dom bryr sig ändå inte! Haha.

Hade ju planerat att kolla på handboll och så i helgen,men blir det krogen så skiter jag i det helt enkelt. Fast handbollen på söndag lockar riktigt myckte måste jag säga. Derby mellan Åker och Strängnäs. Det lär ju bli århundradets match:P Strängnäs vill väl ha revanch från förra gången då Åker vann stort,men fan.. Det kan dom glömma:P

/E- plugghäst?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är fan typiskt dej xD

2009-01-16 @ 18:45:21
URL: http://stoltforlovad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0