14/1

Nu har jag fört över alla modellbilderna till datan,jag är riktigt nöjd med alla korten faktiskt. Förutom att min mage står ut,så jag ser tjock ut på vissa bilder. Sen är ju min näsa jätte ful och stor:O Fan vilka komplex jag har..

Skolan idag va väl ungefär som alla andra dagar. Fast första lektionen va jävligt rolig:P Min lärare är cool! Haha. Och idag redovisade jag boken jag har läst. Fan va bra det gick! Jag är super duper nöjd! och min lärare sa att det va bra! Nu hoppas vi på godkänt:P På fredag ska jag redovisa min egna valda livsåskådning på religionen,så ska sätta fart med det arbetet nu. Måste även skriva rent alla religions uppgifter som jag inte har gjort än. Ska nog börja redan nu,tror jag.

Fast först måste jag fixa maten. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0