1/1

Ja,då va det nytt år då:) Om ett halvår fyller jag 19 och tar studenten! Längtar! Jag ringde Fredrik på tolvslaget,och han va glad för att jag kom ihåg det:P Men full va han faktiskt inte. Vi sa gott nytt år och bestämde att vi ska ses snart. Vid 2,när jag äntligen tänkte lägga mig ner och sova då ringer Jens:P Han va full däremot:P Haha,vi sa att han ska komma hit ner nu i januari nångång:) Jag är glad:D

Idag ska jag faktiskt försöka komma igång med mitt plugg,jag måste verkligen det. Palla. Egentligen är det ju jätte kätta uppgigter,som jag kan bli klar med fort,men jag orkar inte ta tag i det nu. Jag vill ha lite lov till:P Nästa vecka kan jag plugga:P Hahah.

/E- nytt år,nya misstag:P eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0