jag är duktig

Ja,som rubriken säger är jag riktig duktig. Jag va det iaf idag. För nu har jag skrivit upp mig som vikarie på Åkerskolan,och nu har jag också betalat alla modellbilder från 11 januari! Jag är stolt över mig själv!

Praktiken idag va kul,som vanligt. På sista lektionen kom min favorit elev in och ville brodera lite innan han skulle gå och träna. Idag va han jätte duktig och gjorde det utan min hjälp:P Men han ropa på mig när han skulle byta tråd:P Haha. Man kan ju undra hur han kommer klara sig utan mig:P Han har ju syslöjd på tisdagar,och då är ju jag i skolan. Men jag har pratat med min handledare att jag är där på tisdagar istället och är ledig på fredagar. Så ska ta upp det med min lärare redan på måndag!

Och ikväll börjar "så ska det låta igen":) Haha,jag är skit löjlig,men jag älskar det programmet,så ikväll blir det en kväll framför tvn med chips och läsk!

/ E- så vill stjärnorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0