16/2

Lov då;D Så jävla härligt. Har suttit vid datan hela dan i stort sett. Handbollen igår va inge kul,dom förlorade. Och så jävla dåligt dom spela igår så förvånar det mig att dom överhuvudtaget spelar i den divisionen dom spelar i. Men jag höll humöret uppe iaf,och det gjorde ju då inga andra:P Jo,A-K. Vi satt och sjöng i bussen hem:P Dels för att alla va så sura,och för att det va rätt kul:P

Va händer i veckan då? Typ plugga ska jag göra. Ska kanske till Jeanette imorgon,på onsdag kanske jag och Jessica ska till Nyköping och på fredag,då jävlar smäller det! Då är det äntligen dags för Afasi och Filthy! Jag är pepp! Fan va kul det ska bli!

Nu orkar jag inte skriva mer:P Ha det bra!

/ E- 4 dar kvar;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0