15/2

Skrev inget igår,för jag var i Nyköping. Jag och Jessica var och träffade hennes kompisar Richard,Elias och Johan. Trevliga killar det:) Får se om vi åker nån dag i veckan också:) Och igår kväll var jag glad! Heja Måns i globen asså! Fan va bäst han var igår. Sen tyckte jag Lili och Sussie va bra också! Men ursäkta,men Amy Diamond? Är det bara jag som fullkomligt hatar den lilla snor ungen? Hon kan fan inte sjunga och hon ser ut som en 12 åring vafan. Ne usch för henne!

Idag ska jag åka på handboll i Lindesberg,Lisa ska spela! Måste ju vara med och heja fram flickorna!:P

/ E- welcome to this world of mine

Kommentarer
Postat av: Rickard Stålberg

RiCKard (Stålberg), är det faktiskt ^^ Höhö :P

2009-02-18 @ 13:06:17
URL: http://steelmountain.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0