7/8

I onsdags så cyklade jag ner till Natta och vi tog en lång promenad och prata. Riktigt mysigt. När vi kom hem till henne så bestämde vi att jag skulle sova där och följa med till stranden dan efter, alltså igår. Var riktigt skönt med en hel dag på stranden.

När jag kom hem igår så började jag genast med att städa hela huset plus mitt rum. Precis när jag va klar med det så kom Amanda och Henke, så vi började skrubba potatis och skära kött tills mamma och pappa kom hem. Var riktigt trevligt att ha dom hemma på middag. Och idag åker dom till Skara. Jag skulle egentligen ha följt med, men blev för dyrt. Tråkigt nog. Hade varit grymt kul att få ha en hel helg med dom. Får ta det nästa sommar när jag förhoppningsvis har jobb.

Men jag är inte bitter, för imorgon drar jag och Jessica till Nyköping och festar med pojkarna. Kommer bli grymt roligt! Blir 5 helgen i rad för mig jag dricker. Men vafan, man är bara ung en gång ju;)

Aja, nu ska jag nog tvinga ut mig i solen igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0