4/8

Idag åkte mamma och pappa till Riga, så jag är själv med Lisa.. Och hon ska ha hit massa kompisar, blir så sur.. Hon kunde ju förfan sagt nåt så jag kunde planera nåt med nån kompis.. Men jag pratade precis med Jessica, så hon kanske skulle komma hit.. Skulle va kul..

Annars har det inte hänt så mkt sen sist jag skrev. Har legat ute och solat och läst hela dagarna. I helgen blir det som sagt kanske Nyköping, eller så blir det Falköping. Får se.. Iväg ska vi iaf :P

Aja, har inget att skriva. Ville bara skriva av mig min ilska eller nåt

Kommentarer
Postat av: Elin Thor

SV: jaha, jag har nog hört om det.. Men visste inte vem det var eller så.. :(

2009-08-04 @ 15:50:35
URL: http://elinthor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0