23/8

Ja, gårdagen ja. Den va underbart jävla kul! :D Måste fan göras om snart. Dock inte för snart för jag har fan lovat mig själv att va nykter i ett par helger nu. Får väl se hur jag lyckas med det, kommer antagligen få be mamma eller pappa binda fast mig eller något! Haha.

Men ja, skit kul igår. Stefan kom vid 20 och typ en halvtimme senare så gick vi ut och mötte hans 3 kompisar Joel,Erik och Joel. Trevliga killar det. Blev inget harrys, så vi drog till Raw istället. Ganska kul faktiskt. Mindre kul att vakna imorse och ha ont i hela kroppen.. Asså, hur fan lyckas jag egentligen? Och jag har ett sår på läppen, det gör galet ont. Kan inte äta eller dricka. Gahh, jag är törstig och hungrig.. Och jag vill sova. Men det funkar inte riktigt, måste ju äta innan.

Och jag vill kolla på film ikväll. Vet inte hur jag ska hålla mig vaken bara. Den är nästan 4 timmar lång.. Om ni undrar så är det det "bankog hilton" med Nicole Kidman. Skit länge sen jag såg den..

Nej, vattenkranen lockar på mig. Bäst att lyda..

So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0