22/8

Är hemma hos Linda nu, har precis bytt om och sminkat mig. Nu håller hon på och väljer kläder för fullt. När hon är klar ska vi börja spela "sanninng eller konsekvens" och dricka ;p haha. Vid 20 kommer hennes pojkvän Stefan och nåra kompisar till han. Sen blir det att dra till harrys, olm vi nu kommer in. Brukar va 21 där. Annars finns det ju ett par ställen att välja på.

Jag va uppe i Eskilstuna kl 12 redan, då mötte jag Linda och vi gick runt på stan. Köpte ett linne tills ikväll, en ny mascara och en ny kajal. Sen gick vi till Spicy hot och åt god mat. Minst lika gott som i Thailand. Men jag föredrar mammas thaimat.

Aja, nu ropar Linda att jag ska börja dricka.. Kanske bäst att göra göra som hon säger ;) Ha en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0