1/8

Som sagt, jag gillar impuls grejer. Igår ringer Jessica och tycker att jag ska med ut och festa med henne, Elin och Linda. Och man kan ju inte säga nej till henne. Så jag bytte kläder fort som tusan och cykla till bussen 10 min senare. Mitt i all stress lyckas jag cykla ner i diket! Bra jobbat. Gjorde inte illa mig iaf. I strängnäs hämtade Jessica och hennes pappa mig och han körde oss till Elin där det blev dans och dricka;P Så jävla kul kväll. Drog senare till Underbar där jag träffade massa kompisar. Blev även bjuder på massa cider, sånt gillar jag!

Vinglade hem när kl närmade sig halv 2. Och ja, vi vinglade. Jag va nära att ramla ner i vattnet ett par gånger. Scary. Men men, väl hemma hos Elin igen somnade jag som en stock i soffan och sov ända till 07.25!! (Y) Senare än vanligt.. Då satt jag och pratade med Linda och Jessica ett tag tills vi orka dra oss ner på stan.

Tog bussen hem och gick och kollade på minnescupen för Kenny, träffade även systrarna där. Sen drog jag hem och har suttit här hela eftermiddan. Ska nog snart äta..

Kommentarer
Postat av: Elin Thor

Vadå för minnescup? :(

2009-08-02 @ 22:24:25
URL: http://elinthor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0