5/4

Var hos Tim i helgen:) Kom hem igår kväll. Jag kom till Tim i fredags vid strax efter 11,då tog vi bussen ut till Linda för att hämta min sovsäck. Och gick sen tillbaka till bussen,och när bussen väl kommer så glömmer jag självklart sovsäcken på bänken:P Bra jobbat Emma! Åkte iaf hem till Tims mamma. Vi bara låg och mös hela dagen tills vi kände att vi började bli hungriga så Tim tog fram fläskkotletter ur frysen,men det tog åratals innan det tina så det sluta med att vi gick och köpte pizza och kebab:P Kollade på "så ska det låta" och på filmen Twilight. Och jag måste säga att den inte va lika bra som jag trodde att den skulle va. Men men,efter det gick vi och la oss,och trött som man va så somnade jag så fort jag la huvudet på kudden:P

Vaknade av mig själv kl 8 på lördan,fattar ni? Jag brukar aldrig vakna så tidigt:P Men då hade Tim legat vacken jätte länge. Och den sötungen ville inte väcka mig:P Men nästa gång måste han göra det! Okej,Tim?:) Gick upp och frukost och åkta ut till Tuna park där vi träffade Jessica och Henke:) Stannade inte kvar så länge då jag va skit trött och hade ont i benen:P Så vi åkte hem igen,kollade på "Ps I love you" Helt underbar film. Sen låg vi bara och mös tills vi gjorde iordning mat. Fläskkotlett,pommes och grönpepparsås:) Mums!

Tog bussen från Tim vid 19.20. Tim tog samma då han skulle hem till sin pappa och hämta dricka. Men när jag skulle hoppa av,ville jag verkligen inte göra det:( Vill va hos Tim! åkte iaf tåget kl 20.05. Och när vi kommer till Strängnäs så går tåget inte vidare på grund av nåt. Så det va bara att hoppa av,och gå hem till Amanda. och som tur va så va hon hemma. Mamma kom och hämtade mig strax efter 21,då åkte jag hem och kollade på film och smsa med Tim:)

Vaknade kl 9 imorse av att jag hade fått sms av Tim,så skrev lite med han. Sen ringde Jessica och vi pratade lite om torsdag då vi ska hem till Nillan på fest:) Sen gick jag upp,åt frukost,hängde tvätten och satte mig här. Och nu ska jag städa mitt rum:(

/E- låt det aldrig ta slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0