29/4

Började 11.50 idag,sov till 10. Så jävla skönt asså.  Det va en lugn dag också,på första lektionen så va en kille skit söt. Han gav mig massa komplimanger:) Sånt uppskattas alltid. Men jag uppskattar bara vissa komplimanger:P Men att höra att man har fina kläder av en kille på 7 år så blir man glad:) Så jävla söt unge asså.

Imorgon börjar jag halv 9 och slutar halv 4:O Liksom,det är ju valborgsmässoafton.. Men nej,vi har heldag. Skit.. Jag vet inte alls va jag ska göra imorgon. Blir väl antagligen hemma skulle jag tro. Jag vill festa! Ingen som har fest eller?

Vet inte alls va jag ska göra ikväll,går väl och lägger mig tidigt så jag orkar upp imorgon. Får väl se om jag lägger mig och kollar på film eller nåt..

Ne,jag har inge att skriva. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0